Publicat de: Suzume | Aprilie 23, 2007

Lucrări….

Mda, azi am dat lucrare la istorie. Mai bine zis, au dat colegii mei. După ce profa a dictat subiectul fiecare a început să caute în carte, în caiet, pe la vecinu’ din faţă, sau de pe rândul alăturat. A fost o lucrare colectiva. Mergeau din banca în banca în speranţa de a scrie totuşi ceva, nu de alta dar le dădea foaia înapoi şi îi forţa să scrie .Eu am zis pas, aveam notă şi în plus trebuia să scriu din variantele de BAC de la chimie.

Profa: Vă rog să scrieţi că nu avem note şi trebuie să punem!

Clasa: Daaaaa, :-j…

Profa: Aveţi un singur subiect. Ce formă de guvernământ e actuală, monarhia sau republica? De ce?

Mav: Andreea, ai scris ceva?

Andreea: :))) NU!

Mav: Hmm, de care să zic eu că e mai eficientă? Pi*da mătii.

Alexa: BĂ, republica are preşedinte? Preşedintele e cel mai baştan mă.

Diana: Bă, lasaţi-o dreacu de lucrare….

Ionela: Cine merge cu mine la SNSPA?

Mav: Ce-i aia?

Cristina: Să Ne Sugi Pu*A! :))

Diana, Mav, Andreea: =))

Ionela: Nu măăă, nu ştiu ce e 😐

…><

Responses

  1. Si ai uitat sa zici partea esentiala… MI-A LAUDAT PROFA LUCRAREA: „bravo, uite, Vlad gandeste, nu ca voi!!!!” 😀 :>

  2. =)) Hai nu te umfla in pene


Lasă un răspuns

Categorii

