Publicat de: Suzume | Aprilie 24, 2007

DialoguL

Azi la limba română(:x) am învăţat despre dialogul civilizat. Având în vedere că 3 din 4 români înjură de 30 de ori pe minut la fiecare moment al zilei, sintagma „dialog civilizat” este necunoscută pentru poporul român. Ceea ce am reţinut de la oră este că nu inflaţia şi/sau intransigenţa convingerilor blochează în România dialogul civilizat. Deocamdată, avem probleme de abecedar cum am arătat în alte post-uri la secţiunea Şcoala. Trebuie să facem saltul de la manierele meciului de categoria B la exerciţiul bunelor maniere – după cum zicea un amic de-al meu – cuvinte grele pentru minţi uşoare. De la gratuitatea taclalei, la comunicarea sobră şi responsabilă.

….><

Responses

  1. Nu uita k in ziua aia am mai invatat k nu trebuie sa calatorim cu o prostituata din Berlin 😉


Lasă un răspuns

Categorii

