Publicat de: Suzume | Mai 11, 2007

Păreri despre MTv RMA 2007 Sibiu

Pe scurt câstigatorii sunt:

1. Cel mai bun grup : Simplu – Oficial îmi merge bine

– n-am ce comenta.

2. Cea mai bună piesă : Cleopatra Stratan – Ghiţă

încă un pas spre legarizarea prostituţiei în România (“Ghiţă te aştept diseară la portiţă … arată tu o fată care să te iubească aşa de tare”) – oh please …. să cânte şi ea chestii de vârsta ei gen “ floricele pe câmpii, hai să le-adunăm copii”.

3. Cea mai bună interpretă solo : Blondy – Fiesta

eh, merge, a început să se mai îmbrace şi ea.

4. Cel mai bun interpret solo : Ştefan Bănică Jr – Toată lumea dansează

eu nu l-am votat, dar este un interpret bun, unde mai pui că şi cântă numai live.

5. Cel mai bun hip-hop : Cheloo – Operaţiunea cur pansat

preferam să câştige Spike, dar tot Cheloo e mai tare 😀

6. Cel mai bun artist debutant : Cleopatra Stratan – Ghiţă

not again

7. Cel mai bun dance : Dj Project – Eşti tot ce am

– nice

8. Cel mai bun album : Activ – Everyday

îl am în original şi sună foarte bine

9. Cel mai bun rock : Iris – Vino pentru totdeauna

mi-e clar că această categorie va fi dominată de Iris până se retrag.

10. Cel mai bun pop : Direcţia 5 – Stai! Nu mă ocoli

– piesa lor nu se află prin preferinţele mele, dar îi respect pentru că mereu cântă live.

11. Cel mai bun videoclip : Simplu – Oficial îmi merge bine

helloooo, era clar că ei vor câştiga. Apare o fata aproape goala în videoclip, sexul vinde, rezultă un premiu pentru Simplu

12. Cel mai bun website: www.trupaheaven.ro

– site-ul este under construction, deci furt pe faţă sau poate lumea a votat poza aia cu ele cică îmbrăcate. www.20cmrecords.com ar fi trebuit să câştige clar.

13. Cel mai bun alternativ : Şuie Paparude – Armada verbală

nu ascult Şuie Paparude, dar îmi place piesa.

Lasă un răspuns

Categorii

