Publicat de: Suzume | Mai 11, 2007

Premiile Mtv România – nominalizaţi / câştigători

~ Cel mai bun grup

3SudEst – Iubire

Akcent – French Kiss

Dj Project – Încă o noapte

Hi-Q – Razna

Simplu – Oficial îmi merge bine (câştigător)

 

~ Cea mai bună piesă

3SudEst – Iubire

Cleopatra Stratan – Ghiţă (câştigător)

Dj Project – Eşti tot ce am

Simplu – Oficial îmi merge bine

Ştefan Bănică Jr & Ştefan Bănică Sr – Cum am ajuns să te iubesc

 

~Cea mai bună interpretă solo

Anda Adam – Nai Nai

Anna Lesko – 24

Blondy – Fiesta (câştigător)

Corina & Toni Cottura – Quieres una aventura

Loredana – Depărtare

 

~Cel mai bun interpret solo

Alex – Yamasha

Cheloo – Operaţiunea cur pansat

Florin Chilian – Zece

Pavel Stratan – Nunta

Ştefan Bănică Jr – Toată lumea dansează (câştigător)

 

~Cel mai bun hip-hop

Bitză – Arme pregătite

BUG Mafia & Adriana Vlad – Viaţa noastră

Cheloo – Operaţiunea cur pansat (câştigător)

Sişu şi Puya & Alex – Mai vrei

Spike & Cheloo – Bizar

 

~Cel mai bun artist debutant

Adrian Eftimie – No side effect

Alex – Yamasha

Andi & Aida – For the first time

Cleopatra Stratan – Ghiţă (câştigător)

Spike & Cheloo – Bizar

 

~Cel mai bun dance

3SudEst – Iubire

Activ – Reasons

Akcent – French Kiss

Crush & Alexandra Ungureanu – Aprinde dragostea

Dj Project – Eşti tot ce am (câştigător)

 

~Cel mai bun album

Activ – Everyday (câştigător)

Cleopatra Stratan – La vârsta de 3 ani

Dj Project – Povestea mea

Holograf – Taina

Voltaj – Revelator

 

~Cel mai bun rock

Cross – Un minut

Iris – Vino pentru totdeauna (câştigător)

Keo – Dac-aş putea să zbor

Voltaj – Ştiu

Zdob şi Zdub – Mioriţa

 

~Cea mai buna prestaţie live

Direcţia 5

Loredana

Mandinga

Ştefan Bănică Jr (câştigător)

Voltaj

 

~Cel mai bun pop

Andra – Rămâi cu mine

Direcţia 5 – Stai! Nu mă ocoli (câştigător)

Florin Chilian – Zece

Holograf – Eşti aşa frumoasă

Proconsul – Tu mă poţi schimba

 

~Cel mai bun videoclip

Corina – Overdrive

Direcţia 5 – Stai! Nu mă ocoli

Florin Chilian – Zece

Loredana – Cât îi Maramureşul

Simplu – Oficial îmi merge bine (câştigător)

 

~Cel mai bun website

www.20cmrecords.com

www.dj-project.ro

www.trupaheaven.ro (câştigător)

www.proconsul.go.ro

www.activmusic.ro

 

~Cel mai bun alternativ

Animal X & Corina – Ca la început

Cassa Loco – Tu şi cu prietena ta

OCS – Iaurt

Şuie Paparude – Armada verbală (câştigător)

Timpuri Noi – Umbrela

 

 

Lasă un răspuns

Categorii

