Publicat de: Suzume | Mai 13, 2007

Memoriile Unei Gheişe de Arthur Golden [5*]

Nu prea îmi plac cărţile comerciale considerând că succesul lor se datoratează mai mult promovării intense decât valorii reale dar de data asta am avut o surpriză foarte plăcută. Transformarea dureroasă pe care o suferă fiica cea mică a unui pescar sărac, încadrată în descrieri triste dar pline de culoare mi-a stârnit curiozitatea atât de tare încât nu mai lăsam cartea din mână. După ce tânăra fată ajunge cea mai cunoscută gheişă nu numai prin frumuseţea ei ieşită din comun, dar şi prin talentul său de a dansa şi cânta, totul se năruie cu izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial. Ea ajunge să spele materiale pentru fabricarea manuala a paraşutelor,dar după un timp, după ce se calmează toate, revine în oraşul Zion şi îşî recapătă viaţa pe care o avea înainte de război. Imediat după ce am terminat-o de citit, am văzut şi filmul. Unele cadre au fost sărite aşa că am fost uşor dezamagită.

Lasă un răspuns

Categorii

