Publicat de: Suzume | Mai 22, 2007

Yahoo!Messenger = mIRC2

Este bine să ai un mijloc de comunicare în plus, dar deja e enervant atunci când intră pe fir disperaţii de id-uri. Azi mă uitam prin grupurile pe care le am în listă şi am constatat că mai mult de 100 de iduri nu le cunosc, le am degeaba. Ieri am primit un add din Zalău. În afară de poziţia geografică eu nu ştiu nimic despre oraş şi nici nu cunosc pe nimeni de-acolo. E chiar aşa “mişto” să faci schimburi de liste de id-uri cu prietenii şi să dai add la oameni pe care nu-i cunoşti şi nici nu ai vreo tangenţă cu ei?! Unii mai intră şi cu “Bună, asl pls!!!!!!!!”. Y!m NU E mIRC. Măcar dacă luaţi id-uri de la alte persoane spuneţi că le aveţi de la X sau Y, nu să inventaţi motive stupide gen: mi l-ai dat ieri pe mirc, sau îl aveam pe id-ul vechi, mi l-a dat verişoara, etc. E chiar atât de greu să spui adevărul când ţi se pune o întrebare banală? Nu cred.

 

Exemple:

| Mihai: buna

| Mihai: mihai imi pare bine

| Me: buna

| Mihai: 18 ani

| Mihai: bz

| Mihai: u?

| Me: stai incet

| Me: de unde ai idu meu?

| Mihai: il am din mai multe iduri

| Mihai: si am vrut si eu sa vad cine e pe el

 

| marijoana: salz..

| marijoana: ce faci?

| Me: buna

| Me: bine

| marijoana: oka..

| marijoana: de unde esti?

| Me: tu imi dai add, si tot tu ma intrebi de unde sunt?

|marijoana: poi da k am facut schimb de liste cu varumio

 

| Me: tu cine ejti?

| AA9AAAA_Arm!: una baiat

| Me: eh na

| Me: serios?

| Me: si de unde ai idu meu?

| AA9AAAA_Arm!: da

| AA9AAAA_Arm!: mi lo dat un baiat

| AA9AAAA_Arm!: sper ca nu te superi

 

| Me: cine ejti?

| petty_hd: un baiat din hd

| petty_hd: ai un asl?

| Me: iti dau un asl cand zici de unde ai idu meu

| petty_hd: de pe chat

| Me: lol

| Me: ce „chat”?

| Me: eu personal zic k minti

| petty_hd: nop

| Me: ce chat copile?

He signed off desigur

@@@

Bottom line: fac apel la toată lumea, nu mai daţi aiurea add şi nu mai faceţi schimb de liste. E foarte prostesc. Personal m-am săturat să dau add şi/sau ignore de 11 ori pe săptămână.


Responses

  1. Se pare ca atragi trag dobitocii la tine ca mustele.
    Subscriu la post-ul asta al tau.

  2. „mi lo dat un baiat” =)) no zau

  3. daca estem poPULAri n-avem ce face :-s

  4. multa lume confunda messu’ cu mircu’…n’ai ce sa le ceri…eu personal cred k’s dependenti de multe id’uri…sa apara multe acolo k restu nu conteaza…

  5. limita pt ignore list e prea mica :((

  6. astai mess:)):)):))

  7. da, ft naspa


Lasă un răspuns

Categorii

